I v době mobilních telefonů, iPhonů, iPadů jsou stále prostředí - pracoviště, úřady a firmy, kde je výhodné vybavit je pobočkovou telefonní ústřednou. Při volbě vhodného typu ústředny je důležité vycházet z Vašich potřeb, tj. požadovaných funkcí a potřebné kapacity.
Pro uspokojení Vašich potřeb můžeme nabídnout optimální řešení telefonní ústředny se zařízením od světových výrobců a od jednoduchých analogových systémů až po IP pobočkový komunikační systém.
Na pobočkové telefonní ústředny můžeme připojit analogové telefonní přístroje různých modelů, multifunkční zařízení implementované do faxů, systémové telefonní přístroje s mnoha funkcemi, elektronické vrátníky atd.
Co všechno telefonní ústředny umí? Uvedeme pár příkladů z odborné sféry.
Ano, telefonní ústředny jsou spojeny s mnoha odbornými názvy, které vám při osobní konzultaci vysvětlíme a navrhneme telekomunikační systém odpovídající vašim požadavkům, výkonu a ceně. Telefonní ústředny jsou většinou modulárního (stavebnicového) typu, jejich výstavbu (kapacitu vstupních a výstupních linek) je možno přizpůsobit na základě potřeb zákazníka prostřednictvím rozšiřujících modulů - karet. Výstavba telefonní ústředny je jeden za základních parametrů určujících následně cenu celého systému.